Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Tuinmarkt.com: Bestellen betalen maar niet leveren
Details
Klacht
Op 30 juni een bestelling geplaatst, op 8 juli een mail gestuurd wanneer ik het bestelde kan verwachten, op 9 juli een mail gekregen dat een week later pas alles compleet zou zijn wat ik had besteld, zou dan een mail krijgen als het verstuurd zou zijn.Nu 26 aug. 2013 na vele telefoontjes en enkele mailtjes nog steeds niets ontvangen en 'Dhr'Fons v/d Prijt geeft niet thuis.
Telefoontjes wordt niet op gereageeerd, mailtjes ook niet.
Ben er klaar mee, of ik nu 0252 235202 krijg ik voicemail of 0252 23505 bel na 20 keer overgaan krijg ik een antwoordapp. dat de telefoon niet kan worden opgenomen in 3 talen en dan is het einde oproep.
Ik heb hem tot 3 keer toe een kans gegeven om binnen een week het bestelde te leveren en of geld terug te storten maar nop.
Vanmorgen weer gebeld en weer ingesproken dat ik nu verder stappen ga nemen.
Dus ga nu, Politie, Kassa, Radar Opgelicht etc. inlichten over de praktijken van Fons v/d Prijt
Gewenste oplossing
Leveren binnen een week en/of geld terugstorten. Anders wordt bovenstaande doorgezet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.