Opgelost door Tuinmarkt.com: Bestellen betalen maar niet leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33029
Gebruiker
A.M
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 30 juni een bestelling geplaatst, op 8 juli een mail gestuurd wanneer ik het bestelde kan verwachten, op 9 juli een mail gekregen dat een week later pas alles compleet zou zijn wat ik had besteld, zou dan een mail krijgen als het verstuurd zou zijn.
Nu 26 aug. 2013 na vele telefoontjes en enkele mailtjes nog steeds niets ontvangen en 'Dhr'Fons v/d Prijt geeft niet thuis.
Telefoontjes wordt niet op gereageeerd, mailtjes ook niet.
Ben er klaar mee, of ik nu 0252 235202 krijg ik voicemail of 0252 23505 bel na 20 keer overgaan krijg ik een antwoordapp. dat de telefoon niet kan worden opgenomen in 3 talen en dan is het einde oproep.
Ik heb hem tot 3 keer toe een kans gegeven om binnen een week het bestelde te leveren en of geld terug te storten maar nop.
Vanmorgen weer gebeld en weer ingesproken dat ik nu verder stappen ga nemen.
Dus ga nu, Politie, Kassa, Radar Opgelicht etc. inlichten over de praktijken van Fons v/d Prijt

Gewenste oplossing

Leveren binnen een week en/of geld terugstorten. Anders wordt bovenstaande doorgezet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    A.M
    Datum
    Gisteren nogmaals een mail gestuurd naar Tuinmarkt.com,
    vanmorgen 27-8-2013 een mail van Fons retour ontvangen, hij excuseerde zich voor de slechte communicatie en zoals hij per mail beloofde zouden wij a.s zaterdag 31/8 alles geleverd krijgen. Ben benieuwd.
    Ik hou u op de hoogte of Fons zich ook daadwerkelijk aan zijn afspraken houdt.
  2. Auteur
    A.M
    Datum
    Vandaag uiteindelijk alles netjes geleverd gekregen van
    Tuinmarkt.com.
    Heel jammer dat je eerst moet gaan dreigen met bovenstaande instanties om tot een oplossing te komen.
    Maar voor ons is het nu opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen