Klacht Tuinmarkt.com: Bestelling geplaatst, geld overgemaakt. Product nooit geleverd.

Klachtnummer
# 32655
Gebruiker
FD
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juni 2013 een bestelling geplaatst en betaald op tuinmarkt.com
De bestelde producten echter nooit geleverd. Na aantal malen mail en telefonisch contact afgesproken dat het aankoop bedrag geretourneerd zou worden. Echter na 3 maanden nog steeds geen geld ontvangen.
Kortom niet aan te raden op tuinmarkt.com een bestelling te plaatsen.

Gewenste oplossing

Geld retourneren zoals mondeling afgesproken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen