Klacht Tuinmarkt.com: bestelling niet geleverd en geen geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 30612
Gebruiker
Mar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb in het voorjaar 2013 een bestelling gedaan van o.a. een regenton. Deze heb ik nooit ontvangen en kreeg allerlei ontwijkende opmerkingen toen ik telefonisch contact zocht. Heb na verloop van tijd en meerdere keren herinneren mijn geld terug gevraagd met onmiddellijke ingang en na weken nog niets ontvangen.
Ik ben daarover zeer teleurgesteld en inmiddels ook boos.

Gewenste oplossing

direct overmaken van het door mij enkele maanden geleden betaalde bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen