Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Tuinmarkt.com: bestelling niet geleverd en geen geld terug ontvangen
Details
Klacht
Ik heb in het voorjaar 2013 een bestelling gedaan van o.a. een regenton. Deze heb ik nooit ontvangen en kreeg allerlei ontwijkende opmerkingen toen ik telefonisch contact zocht. Heb na verloop van tijd en meerdere keren herinneren mijn geld terug gevraagd met onmiddellijke ingang en na weken nog niets ontvangen.Ik ben daarover zeer teleurgesteld en inmiddels ook boos.
Gewenste oplossing
direct overmaken van het door mij enkele maanden geleden betaalde bedragBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.