Klacht Tuinmarkt.com: geen levering

Klachtnummer
# 33677
Gebruiker
Maria
Datum
0 reacties

Details

Klacht

geen levering,geen geld terug,geen reaktie meer,niet op email,niet per telefoon.
beloofd levering per email,niet dus.
zegt dat het inderdaad een paar keer mis is gegaan met levering naar andere mensen,maar dat die inmiddels zijn opgelost.
Volgens Fons,blijkbaar de eigenaar van tuinmarkt.com,wordt er op internet niet aangegeven,als het probleem is opgelost.
Tja,hij heeft nu blijkbaar ook weer een probleem met leveren.
Voorlopig heeft hij geld en ik geen heidematten.

Gewenste oplossing

levering of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen