Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Tuinmarkt.com: geen levering
Details
Klacht
geen levering,geen geld terug,geen reaktie meer,niet op email,niet per telefoon.beloofd levering per email,niet dus.
zegt dat het inderdaad een paar keer mis is gegaan met levering naar andere mensen,maar dat die inmiddels zijn opgelost.
Volgens Fons,blijkbaar de eigenaar van tuinmarkt.com,wordt er op internet niet aangegeven,als het probleem is opgelost.
Tja,hij heeft nu blijkbaar ook weer een probleem met leveren.
Voorlopig heeft hij geld en ik geen heidematten.
Gewenste oplossing
levering of geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.