Klacht Tuinmarkt.com: Komt afspraken niet na en betaald geld niet terug!

Klachtnummer
# 24304
Gebruiker
Jop
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Komt afspraken niet na. Communiceert zeer slecht. Je moet Fons van der Prijt constant achter zijn broek aan zitten, dan komt er een mooi verhaal maar er is altijd wat waardoor levering niet door kan gaan. Na 3 maanden en vele valse beloftes verder bestelling geannuleerd. Geld (650euro) retour beloofd "ruim voor 18 maart". Niks ontvangen tot nu toe. Moet nu maar via gerechtelijke weg geld terug zien te krijgen want op een fatsoenlijk manier ondernemen zit er bij Tuinmark.com spijtig genoeg niet in.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen