Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Tuinmarkt.com: Komt afspraken niet na en betaald geld niet terug!
Details
Klacht
Komt afspraken niet na. Communiceert zeer slecht. Je moet Fons van der Prijt constant achter zijn broek aan zitten, dan komt er een mooi verhaal maar er is altijd wat waardoor levering niet door kan gaan. Na 3 maanden en vele valse beloftes verder bestelling geannuleerd. Geld (650euro) retour beloofd "ruim voor 18 maart". Niks ontvangen tot nu toe. Moet nu maar via gerechtelijke weg geld terug zien te krijgen want op een fatsoenlijk manier ondernemen zit er bij Tuinmark.com spijtig genoeg niet in.Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terugBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.