Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Tuinmarkt.com: wel betaald geen levering tot op heden, bestel nr 11827
Details
Klacht
Op 19 juli 2 kokowall tuinschermen besteld en betaald, 260.86 €, maar tot op heden geen tuinscherm ontvangen. Er is een maal telefonisch contact geweest met de Fons van tuinmarkt, de levering zou ivm vakantie een week later komen??Ik krijg een vermoeden dat er geheel niets geleverd zal worden door de Fons van tuinmarkt.com en/of de Fons van: Fons van de Prijk groenvoorziening.
Gewenste oplossing
alsnog leveren, indien niet binnen 10 dagen, het bedrag van 206.68 terug betalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.