Klacht Tuinmarkt.com: wel betaald geen levering tot op heden, bestel nr 11827

Klachtnummer
# 34881
Gebruiker
El
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 19 juli 2 kokowall tuinschermen besteld en betaald, 260.86 €, maar tot op heden geen tuinscherm ontvangen. Er is een maal telefonisch contact geweest met de Fons van tuinmarkt, de levering zou ivm vakantie een week later komen??
Ik krijg een vermoeden dat er geheel niets geleverd zal worden door de Fons van tuinmarkt.com en/of de Fons van: Fons van de Prijk groenvoorziening.

Gewenste oplossing

alsnog leveren, indien niet binnen 10 dagen, het bedrag van 206.68 terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tuinmarkt.com is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tuinmarkt.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen