Klacht Tuinmeubelland: Rekening en aanmaning kosten voor niet ontvangen product

Klachtnummer
# 468355
Gebruiker
Asserrar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In april een dienblad besteld. Deze zou gelijk geleverd worden, maar kreeg hem een paar weken later. In de tussentijd heb ik me bedacht en contact opgenomen met tuinmeubelland. Zij zeiden dat de bestelling niet meer geannuleerd kon worden en dat ik deze wel kon weigeren aan de deur bij bezorging. Dit heb ik gedaan,. De rekening was €60, maar is inmiddels, door aanmaningskosten opgelopen tot meer dan €80. Elke keer gebeld naar tuinmeubelland, maar krijg ze niet te pakken. Ik heb langer als 3 kwartier in de wacht gestaan

De oplossing

Rekening laten vervallen

1 reactie

  1. Auteur
    Asserrar
    Datum
    Na meerdere klachten te hebben ingediend nog steeds geen reactie ontvangen

Ook een klacht indienen over Tuinmeubelland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen