Opgelost door Tuinshop24: Geen contact en geen levering. Wel betaald door mij.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 272890
Gebruiker
J. Meesters
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling geplaatst. Levertijd stond 3 dagen. Na 5 dagen 3 x gebeld en drie maal gemaild. Geen contact mee te krijgen. Order staat op bezig met verwerken.

Gewenste oplossing

Ik wil order annuleren en geld terug.
Geboden oplossing
Nadat ik aangifte had gedaan van oplichting, kreeg ik mail dat niet meer te leveren was en geld is teruggestort. Geld is ontvangen. Ik heb teruggestuurd dat ze voortaan direct bereikbaar moeten zijn en moeten antwoorden op alle telefoon en email. Zo ga je niet met klanten om.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuinshop24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tuinshop24?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen