Klacht TUIvillas.com: HUUR VAN VAKANTIEVILLA MET ZWEMBAD IN ITALIE, CEREA-ASPARETTO

Corribbert

Onze boeking was 3114173 en we verbleven daar (6 personen) van 29 juli tot 19 aug.
Bij aankomst bleek dat er nogal wat schort aan de zogenaamde villa. Dat er onder andere geen wasmachine is en geen airconditioners zijn zoals beloofd en andere zaken niet kloppen is nog tot daar aan toe!
Het belangrijkste was: er is geen zwembad!
Wij hadden nog specifiek gevraagd of het zwembad bij de 'villa' was en van Atraveo, TUI GROUP, kregen we op 15 maart 2016 van Mevr. [naam verwijderd door moderator] dat de afbeeldingen van Google Earth ( hier had ik op gekeken en geen zwembad ontdekt) waren verouderd, we hebben een privé zwembad en de buren kunnen wij absoluut niet zien door een 4 meter hoge heg.
Om bij het zwembad te komen moesten wij 100 meter lopen, waarvan 40 meter over een drukke openbare weg. Tevens moeten wij 2 deuren en 2 ijzeren poorten openen en weer sluiten om er te komen.

Het bedrijf schreef dat ik moest onderhandelen met de eigenaar in Italië; een zekere Heer [naam verwijderd door moderator]. Het bedrijf (Mevr. [naam verwijderd door moderator]) gaf aan 20%.
[naam verwijderd door moderator] vertelde ons eerst dat hij geen eigenaar is; slechts beveiliger. De laatste week heeft hij zich schuil gehouden; wij hebben hem niet gezien. Twee dagen voor het einde schreef Tuivilla's dat we moesten gaan onderhandelen met een zekere [naam verwijderd door moderator]. [naam verwijderd door moderator] was de wasvrouw en sprak slechts 5 woorden Engels, wij kwamen met haar niet verder.
Terug in Nederland bood het bedrijf 10%. Ik schreef, jullie boden al 20% één week geleden en verder wil ik ook mijn borg van Euro 300,-- terug. Derhalve in totaal Euro 1340,-- (borg 300 en 20% = 1040)

Wij vinden dat TUIvillas.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Corribbert
    Het bedrijf TUI villas betaalde slechts 5% De overige 15% moet ik gaan halen bij de Italiaanse eigenaar. De eigenaar is bij mij niet bekend. TUI wil niet verder helpen. Alle betalingen voor de huur van de villa en de borgsom zijn betaald aan TUI.
    Nu willen ze de handen er vanaf trekken!