Klacht Tulp Keukens: folie keukendeurtjes is los gelaten

Klachtnummer
# 147051
Gebruiker
jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2006 keuken gekocht bij zusterbedrijf van tulp (holland keuken), na enkele jaren is de folie van enkele paneeldeuren losgelaten , na contact met tulp heb ik nieuwe deurtjes gekregen , wat schertst mijn verbazing? alweer een deurtje met losgelaten folie, dus weer naar filiaal van tulp in veenendaal en daar zei men dat ik dus niet hoeft te verwachten dat dit onder de garantie valt, daar men is bekend met dit euvel verwacht ik dus dat ik een nieuw deurtje krijg . Volgens mij hebben ze willens en wetens een product geleverd dat niet deugdelijk is , hopelijk neemt Tulp zijn verantwoording en levert mij een nieuw deurtje .

De oplossing

ik verwacht dat Tulp keukens hun verantwoording nemen en toch een deurtje leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tulp Keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tulp Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen