Klacht Tulp Keukens: Maat keuken wijkt af

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 354616
Gebruiker
Gebruiker1547049817
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ga er geen lange verhaal van maken. Onze keuken steekt iets uit de muur waardoor dit niet netjes staat. Tijdens het inmeten is dit totaal niet besproken en staat ook niet in onze takenlijst dat dat aangepast had moeten worden. Maar nu steekt die 4 cm uit de muur. Hiervoor hebben we contact opgenomen op het op te lossen. Maar ze willen hun fout niet accepteren. En omdat mijn man getekend heeft op inmeet tekening stellen ze ons verantwoordelijk. De persoon die heeft ingemeten heeft ' wordt 245 ' genoteerd. Maar dat was niet de bedoeling, en er is ons niets gezegd. We hebben voor de rest alles gedaan wat er is gevraagd. Als we dit wisten hadden we daar ook voor gezorgd. Ondertussen is er een monteur thuis geweest om te kijken. Hij zegt zelf ook dat het niet duidelijk vermeld is. Ze zouden daar een soort van een latje in timmeren om het af te werken. Maar ik moest voor het materiaal betalen. Maar volgens de monteur die thuis kwam is dat mooi en moet gestuct worden. Maar dit kunnen zij niet, en als wij daar dan voor gaan willen zorgen willen ze de kosten niet op hun rekening nemen ? Wat moeten we dan doen ? Hij heeft genoteerd dat we niet akkoord gaan met het besluit. We staan voor alles open maar we willen alleen niets betalen. Of daar nou een latje komt of dat er gestuct gaat worden maakt ons niets uit. Als het maar opgelost wordt.

En nog een andere punt. We hebben reeds betaald voor het afvoeren van afval van nieuwe keuken. Maar dit staat nog steeds in onze tuin. Ik zou graag mijn geld terug willen.

De oplossing

Dit voor mij zonder kosten op gaat lossen. Want dit is totaal niet goed gecommuniceerd. Dit is de eerste keer dat we een keuken nemen. We hebben zelf geen verstand van daarom hebben dan ook alles laten doen.

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    Tulp Keukens
    Datum
    Beste mevrouw Yildiz-Cetin,

    Heel erg vervelend om te vernemen dat uw niet geheel tevreden bent over een aantal zaken omtrent uw keuken. We hebben uw klacht opgepakt en zorgen er voor dat er hierover zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen wordt.

    Met vriendelijke groet,

    Twan Vos - Tulp Keukens
  2. Auteur
    Gebruiker1547049817
    Datum
    Nog geen contact gehad.
  3. Auteur
    Gebruiker1547049817
    Datum
    Ik krijg mail dat mijn klacht verloopt. Maar tot heden nog steeds heb ik niets gehoord van Tulp.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1547049817
Datum
Uiteindelijke oplossing
Triest!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tulp Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen