Klacht Tulp Keukens: Tulp en mandemaker keukens maken hun afspraken niet waar.

J.s

Wij hebben een keuken gekocht bij tulp Keukens op 25 januari 2020, bij de showroom zijn we netjes behandeld en ontvangen. Sjapo voor de service van en door deze mensen die in de showroom werken in Rijssen. Het leek allemaal in kan en kruiken. De keuken werd zeer snel ingemetenen wel op 13 februari. Week 16 zal onze keuken gezet worden. Dat is wellis waar ook gebeurt. Echter is het zo, dat de monteur die werd gestuurd, een zzper uit Drenthe en omstreken.hij een half uur te laat kwam aankakken. 's, ochtends nog braaf naar drank stonk van die avond daarvoor. Direct persoonlijke dingen aan de klok hing zoals dat een dochter van hem bij tactus op een corona afdeling werkte (geen prettig idee als je zelf een categorie groep bent die heel ziek kan worden maar ook bang moet zijn dat ik het mee zou kunnen nemen naar mijn werk toe) hij hoeste flink(mijn idee meer een rokershoest maar dan nog.....) en hr in qwestie vertelde dat hij zelf gescheiden was en elke avond zijn prakkie van de maaltijdservice at ect.
Hij kwam zeer zenuwachtig over geheel de dag en ging regelmatig telefoneren niet zakelijk maar ook privé. Al met al heeft hij de keuken echt slecht achter gelaten. Aanrechtblad sluit niet aan deuren hangen scheef. Kasten hangen scheef en de spotten plint is mis gezaagd. Hr wist niet hoe snel hij weer naar huis moest komen. Is rond drie uur weer. Vertrokken terwijl hij op zijn uren registratie echt wat anders heeft gezet. Ben zeer onte vreden. Uiteindelijk is het nu 13 juli 2020 en heb net een telefoontje van de planning ontvangen dat het 3 Sept pas gepland kan worden om uiteindelijk de problemen op te lossen. 😡😠🤬

Ik wil dat de problemen met de keuken binnen nu en een week opgelost zijn. Ik heb potverdorie 10.000.00 moeten neer leggen voor een keuken waar van alles aan scheelt en uiteidelijk al vanaf de Pasen in de zooi zit. Mijn geduld raakt echt op. En dat hebben ze ook gemerkt bij de planning.

J.s
    Nog steeds geen reactie ontvangen op enige manier dan ook. Zeer slechte zaak
    Tulp Keukens
    Beste meneer Slot,

Mijn excuses dat er niet eerder contact met u opgenomen is maar ik heb begrepen dat mijn collega u vandaag gesproken heeft over uw klacht. Hierbij hebben we in overleg met u een nieuwe bezoekafspraak vastgelegd op 10 augustus de openstaande service in uw keuken op te komen lossen.

Twan Vos - Tulp Keukens

J.s
21 april is onze keuken geplaatst.Ik ben pas te vreden als mijn keuken volledig afgemonteerd word. Updare 10 augustus zijn de mensen van keukennman .nl geweest,hebben een aantal dingen moeten oplossen en tot onze verbazing zitten we nog met een keuken die telkens niet afkomt. Nu is het keukenkastje vervangen de kopse kant is niet in sepia. het aanrechtblad zit weer los. De plank van de spots is te kort gemaakt in de fabriek. Al met al weer opnieuw een flinke domper. Nu inmiddels een half jaar verder, op 6 okt 2020 is de keuken nog niet klaar. vandaag zou de nieuw gemaakte materialen geplaatst worden. Opnieuw kan mijn keuken niet opgeleverd worden. Het keukenkastje waarvan de voorfront in sepia gemaakt zou worden is weer niet in sepia. Dus kunnen weer wachten op een nieuw kastje. Zo word het verd...me wel kerst. Hoe lang moeten we nog wachten op de correcte materislen die netje door de monteur zijn opgeschreven. Werken er Analfabeten in de fabriek ????sepia moet het zijn SEPIA

Ook een klacht indienen over Tulp Keukens?