Klacht Tulp Keukens: Vervanging kraan.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156351
Gebruiker
Jan van vugt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Januari 2014 is bij ons de keuken geplaatst door Tulp keukens . Direct hebben wij per mail aangegeven dat de geleverde kraan "Lavanto hd nuovo chroom"ondeugelijk was. De reactie was dat wij zelf een andere kraan aan moesten schaffen. 4 februari 2016 heb ik telefonisch contact gehad met Tulp omdat onze kraan geheel defekt was , het voostel door Tulp dat zij de kraan kosteloos gingen vervangen. Ik heb gevraagd het mogelijk was deze door een andere kraan te vervangen alleen het verschil in prijs moest ik bij betalen . Ben naar Tulp Veenendaal gereden en een andere kraan uitgezocht . Wat schetst onze verbazing , op 5 febr ontvingen wij een mail dat wij de kraan met levering en plaatsing moesten gaan betalen , dit terwijl er een dag eerder werd verteld dat alleen de meerprijs van de kraan betaald moesten worden . Ben niet mee accoord gegaan en uit armoede besloten de huidige kraan kosteloos te laten vervangen door de huidige zelfde kraan. Helaas nog een lang verhaal maar geen oplossing.

De oplossing

Tulp moet de kraan welke ik had uitgezocht met eventueel bijbetaling van de kostprijs kraan vervangen , dit zonder betaling van levering en plaatsing . (tevens bleek dat de kraan ,Grohe Bridgeford Chroom kraan met code 30188000 ,die wij hadden uitgezocht bij andere bedrijven geen € 420 maar € 220 kost en de huidige kraan € 300 ). Of de huidige kraan kosteloos door dezelfde kraan vervangen , zo niet verwacht , aangezien ik al een melding in 2014 heb gemaakt direct na plaatsing , een bedrag van € 340 ( kosten huidige kraan) retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tulp Keukens is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jan van vugt
    Datum
    Kraan is inmiddels vervangen , helaas niet de juiste , maar we doen het ermee. Teleurstellend bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan van vugt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tulp Keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen