Opgelost door Tuning TM: Ik krijg niet de juiste handremhoes geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 381911
Gebruiker
mtjong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enige tijd geleden een versnellingspookhoes en handremhoes besteld. Versnellingspookhoes was goed, maar de handremhoes was niet de juiste. Via email contact gezocht, geen reactie. Daarna via Whatsapp contact gezocht, na twee dagen eindelijk reactie. Ik mocht de hoes (op eigen kosten) terugsturen. Nu ben ik niet de beroerdste en heb ik de hoes op mijn kosten terug gestuurd. Na een week eindelijk de nieuwe hoes binnen, weer een verkeerde. Wederom via Whatsapp contact gezocht. Een paar dagen later eindelijk weer reactie, ik mag de hoes (op eigen kosten) terug sturen en dan wordt deze gecrediteerd. Hierop heb ik gereageerd dat ik graag een retourlabel wil ontvangen omdat het niet mijn fout is en de retourkosten inmiddels aardig oplopen. Wederom geen enkele reactie, ook niet wanneer ik er nogmaals om vraag.

De oplossing

Ik wil de juiste handremhoes ontvangen zonder dat ik op moet draaien voor de fouten van dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tuning TM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mtjong
Datum
Uiteindelijke oplossing
3 dagen na het plaatsen van deze klacht heb ik een retourlabel ontvangen en direct de hoes teruggestuurd. Een paar dagen daarna had ik het geld op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tuning TM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen