Klacht Tuning TM: Niet geleverd wat ik besteld heb, oplossing wordt niet geboden.

Gebruiker1548323937

Matten besteld aan de hand van omschrijving en plaatjes in de webshop. Andere matten ontvangen dan besteld, daarna begon de ellende.
Lange mailwisseling zonder echte oplossing:

- Eerst moet ik het terug sturen en dan zou ik ontvangen wat ik besteld heb
- Dan krijg ik te horen 'De standaard letters op de matten zijn de BMW E53, een ander opschrift dat we op speciaal verzoek maken'
- Tenslotte kan ik blijkbaar helemaal niet krijgen wat ik wil, want toen kwam dit 'We hebben alleen matten met het opschrift dat je al hebt.'

Uiteindelijk heeft het bed, na veel mailen vanuit mijn zijde, aangegeven dat ik de matten kan terugsturen en dan mijn geld terug krijg.

Maar na het lezen van recensies op Trustpilot, Kiyoh en Kassa. durf ik de matten zelfs niet terug te sturen... aangezien veel klanten aangeven hun geld niet terug te hebben gekregen... nu heb ik tenminste nog iets voor mijn geld...Bijzonder verkooppraktijken als wel klantenservice...
Nu dan ook maar naar bovenstaande sites om mijn ervaring te delen.

Ik wil graag gewoon ontvangen wat ik besteld heb. Dit wil ik eerst ontvangen alvorens iets terug te sturen aangezien de ervaring op bovengenoemde sites duidelijk weergeven dan terugsturen veel al de situatie nog erger maakt.

Wij vinden dat Tuning TM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tuning TM?