Klacht Tupperware : het lukt niet kapotte spullen voor garantie aanbieden

Klachtnummer
# 322565
Gebruiker
J. Haasjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een heleboel deksels van trommels en brooddozen die gescheurd zijn, een hakmolen die kapot is. We zijn al lange tijd op zoek naar een consulente maar overal waar je vraagt wordt je doorgestuurd. Al je bij een kraam vraagt verwijzen ze je naar de website. We hebben een doos die vervangen zou worden maar dat gebeurt niet, zie de foto. In januari hebben we naar aanleiding daarvan een mail gestuurd naar uittenbogaard@tupned.nl maar we krijgen geen antwoord. Nu staat die naam niet meer op de site. Kortom, er wordt garantie beloofd maar niet gegeven.

De oplossing

Ik wil vervangende producten krijgen voor de kapotte spullen.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tupperware hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tupperware ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen