Klacht Tupperware : Misleidend!!!

Mijn Klacht
Hallo, Wij hebben bij De Plus, met een actie, de Tupperware broodtrommel en de vleeswarenbakjes gekocht.
Op de verpakking van die laatste staat dat je gratis drinkflessen kunt krijgen.
Dus , als Nederlander, op naar die gratis flessen. Via de site van Tupperware kom ik bij een consulente bij mij in de buurt.
Deze weet van niets!!
Na lang zoeken op het internet eindelijk contact gevonden met Tupperware België.
Deze antwoorden heel netjes dat dit inderdaad een actie is maar alleen in Nederland.
Ze sturen mij een link mee om contact op te nemen.
Via die link kom ik echter weet ui bij de consulente die niets van deze actie weet??
Wordt dit een van het kastje naar de muur verhaal??
Gewenste Oplossing
Ik wil graag weten of dit misleidende reclame is en als dit niet zo is wil ik graag in aanmerking komen voor de gratis drinkflessen.
Bericht van Tupperware
09 juni 2019 om 11:28
Wijzigen Verwijderen
Typerend voor Tupperware. Ze zijn niet te bereiken en laten alles over aan de consulente die van niets op de hoogte zijn!!
Bericht van Tupperware
11 juni 2019 om 14:58
Wijzigen Verwijderen
Ik kan het niet laten om nog eens te reageren. toch contact gezocht met de consulente.
Deze heeft contact met Tupperware nl gehad.
Conclusie: Deze actie is alleen geldig als je een workshop geef.
Hierover staat niets op de omslag van de vleeswarenbakjes.
TUPPERWARE STOP MET MISLEIDENDE RECLAME!
Groet,

Gewenste Oplossing

Wij vinden dat Tupperware hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?