Klacht Turien & Co: Naheffing

Klachtnummer
# 37029
Gebruiker
Meulen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari 2011 wilden wij overstappen naar een andere zorgverzekering. Wij kregen toen bericht van turien dat het niet kon, omdat we €10 achterstand hadden.
We hadden in 2010 regelmatig contact met turien ivm betalingsproblemen.
Wij hebben heel snel die €10 betaald en zijn over gegaan naar een andere zorgverzekering . Nu krijgen wij ineens een rekening van €558,70.
Dit zouden rekeningen zijn uit 2009, 2010.
Regelmatig gebeld hierover , maar van turien geen medewerking. Alleen maar de brief dat we moeten betalen.
Als ik inderdaad nog een achterstand had, had ik nooit weg kunnen gaan bij hun in 2011

De oplossing

Kwijtschelding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turien & Co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Turien & Co?