Klacht Turien & Co: Plotseling in rekening brenegen van adminsitratiekosten

Peter

Turien en Co heeft vorig jaar de klantenportefeuille van Vesters Verzekeringen overgenomen (m.b.t. zorgverzekeringen). Daarbij liet men weten dat alles (inclusief de tarieven, voorwaarden e.d.) hetzelfde zouden blijven. Na enkele maanden krijg ik nu echter administratiekosten doorberekend omdat ik niet via automatische incasso betaal. Bij Vesters Verzekeringen heb ik 20 jaar lang maandelijks zelf betaald en ik wens geen automatische incasso's van verzekeraars.
Ik vind het zeer onfatsoenlijk om nu plotseling 1,50 per maand extra te moeten betalen. Een verkapte prijsverhoging op een verzekering waarbij je tussendoor ook niet kunt overstappen en die zeker ook niet de goedkoopste is.
Als ik dit vooraf had geweten zou ik niet akkoord zijn gegaan met de overheveling naar Turien. Op mijn ingediende klacht krijg ik als antwoord dat als ik geen toestemming geef voor automatische incasso ze meer kosten hebben om de betaling te verwerken.

creditering van de administratiekosten + geen doorberekening administratiekosten tot het einde van het jaar wanneer ik weer de keus kan maken over te stappen naar een andere tussenpersoon.

Wij vinden dat Turien & Co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Turien & Co?