Klacht Turkish Airlines: 10 dagen zonder bagage in Manilla

Klachtnummer
# 165435
Gebruiker
Piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij aankomst was onze bagage niet in het vliegtuig. We hebben 10 dagen moeten wachten voordat hij arriveerde. De afwikkeling van de schade verliep aanvankelijk goed maar uiteindelijk zitten we op dood spoor.
De telefoon en email wordt niet meer beantwoord. We hebben voor € 287,- aan spullen moeten kopen in Manilla om die tijd te kunnen overbruggen.
Is dit service???

De oplossing

Schade vergoeden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen