Klacht Turkish Airlines: Bagage beschadigd. Maar ik krijg geen vergoeding omdat ik het pas thuis heb opgemerkt

Klachtnummer
# 361918
Gebruiker
Ilkay
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bagage beschadigd. Maar ik krijg geen vergoeding omdat ik het pas thuis heb opgemerkt

De oplossing

Een vergoeding voor de beschadigde koffers

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen