Klacht Turkish Airlines: Baggage niet aangekomen

Klachtnummer
# 181909
Gebruiker
charleymeyer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na mijn vlucht van Hanoi naar Dusseldorf met een overstap op Istanbul is mijn baggage niet aangekomen. Ik heb een paar uur gewacht aan de baggageband en kwam er snel achter dat meerdere mensen dit probleem hadden. Medewerkers van het vliegveld hebben mijn baggage kunnen traceren en die bleek nog op Istanbul te staan. Door een prettige service van het vliegveld wordt mijn tas waarschijnlijk binnen enkele dagen thuisbezorgd. Hoe lang ik hierop kan wachten is nog onduidelijk. Doordat al mijn toiletspullen en ondergoed mee op reis waren heb ik dit nieuw moeten kopen. Graag zou ik een vergoeding ontvangen voor het wachten van enkele dagen op mijn baggage.

Naam: Charley Meyer
Referentienummer: DUSTK64969
Datum van vermissing: 19 augustus 2016

De oplossing

Graag zou ik een vergoeding ontvangen voor het wachten op mijn baggage en het gedoe wat het met zich mee heeft gebracht. Duidelijkheid over wanneer mijn baggage aankomt zou ook prettig zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties