Klacht Turkish Airlines: Geen mogelijkheid tot omboeken ticket

Joram Esman

Ik heb 2 tickets geboekt op www.cheaptickets.nl, een retour van Amsterdam naar Kuala Lumpur met Turkish Airlines. De heenvlucht is op 18 april 2014. Door onvoorziene persoonlijke omstandigheden kan ik pas 2 weken later vertrekken. Cheaptickets geeft aan dat ze de tickets van Turkish Airlines niet mogen omboeken. Ze adviseren direct contact te zoeken met de vliegmaatschappij. Ik heb meteen gemaild. Turkish Airlines weigert echter de tickets om te boeken. Ik ben bereid eventuele meer- en/of wijzigingskosten te betalen. Het enige antwoord dat ik krijg is: Dat is niet mogelijk. Hetzelfde antwoord op de tweede email.
Waardeloze service, in mijn ogen. Helemaal omdat het een lijnvlucht is, en pas over ruim 5 maanden. Het enige wat ik vraag is de vlucht 2 weken te verplaatsen.

Het omboeken van de tickets, twee weken later. Wijzigingskosten geen probleem.

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?