Klacht Turkish Airlines: Geen mogelijkheid tot omboeken ticket

Klachtnummer
# 39131
Gebruiker
Joram Esman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 tickets geboekt op www.cheaptickets.nl, een retour van Amsterdam naar Kuala Lumpur met Turkish Airlines. De heenvlucht is op 18 april 2014. Door onvoorziene persoonlijke omstandigheden kan ik pas 2 weken later vertrekken. Cheaptickets geeft aan dat ze de tickets van Turkish Airlines niet mogen omboeken. Ze adviseren direct contact te zoeken met de vliegmaatschappij. Ik heb meteen gemaild. Turkish Airlines weigert echter de tickets om te boeken. Ik ben bereid eventuele meer- en/of wijzigingskosten te betalen. Het enige antwoord dat ik krijg is: Dat is niet mogelijk. Hetzelfde antwoord op de tweede email.
Waardeloze service, in mijn ogen. Helemaal omdat het een lijnvlucht is, en pas over ruim 5 maanden. Het enige wat ik vraag is de vlucht 2 weken te verplaatsen.

De oplossing

Het omboeken van de tickets, twee weken later. Wijzigingskosten geen probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen