Klacht Turkish Airlines: Koffer moet willig beschadigd [slot en sipers eruit geknipt]

Klachtnummer
# 189425
Gebruiker
Plecto
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 september ben ik met Turkish Airline van Schiphol naar Bishkek gevlogen. Vlucht nr TK 1952 --TK 346
Bij aankomst was de sluiting [zippers ] en slot uit de rits geknipt. Omdat er op het tijdstip [3 uur s'nachts ]
niemand aanwezig was die mij kon helpen kon ik ook niet reageren. Volgende dag werd de rondreis voort gezet
en ik kon ook niet meer naar het vliegveld.Tijdens de eerste dag heb ik ergens een koffer gekocht.
Ik stel Turkish Airline aansprakelijk voor de beschadiging van mijn koffer en slot.l

Nieuwe koffer kost € 89,00 nieuw slot € 16,95 Totaal € 105,95
U kunt het bedrag overmaken op mijn rekening.
Kunt foto,s van de koffer krijgen tevens waren er getuigen.

Met vriendelijke groeten,

Hans Osendarp

De oplossing

Dat de schade wordt vergoed [€ 105,95 }

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?