Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Turkish Airlines: Mijn geld terug
Details
Klacht
Geachte lezersIk heb een vliegtick geboekt via turkish airline.
Op de avond geen bevestigen niks ontvangen.
Volgende dag gebeld ze kunnen mij geboek tick vinden.
Toen ben ik op hun kantoor op Schiphol geweest.
Ze begonnen dat je via iDeal betaald.
In Nederland os probleem als je via iDeal betalen. Raar vind ik omdat op de site staat duidelijk dat je kan met iDeal betalen.
Nu heb geen tick en geen geld
Dus uitdagen om geld te terug krijgen.
Of een tick.
Gewenste oplossing
Mijn geld of een tick.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.