Klacht Turkish Airlines: vertraging van Kathmandu naar Amsterdam

Klachtnummer
# 47084
Gebruiker
maureen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

reis geboekt via Arke, van 27/12/2013 t/m 11/01/2014. Op de heenweg al een delay van 3 uur in Istanbul, geen verzorging gekregen. De reis terug 3 uur bij incheckbalie in Kathmandu, daar hing een briefje: vertraging 8 uur, excuses. niemand die je opvangt of informatie geeft over de vertraging. laat in de middag vertrokken naar Istanbul, waar opnieuw een delay van 10 uur . We kwamen om ong. 11 uur savonds aan en voordat we alle informatiebalies afgewerkt hadden was het al 1 uur. een aantal van ons wilde toch een hotel buiten de luchthaven, voor een 3 uurtjes slaap, en een klein groepje bleef op het vliegveld. om 6 uur smorgens wilden we wat eten en drinken, en werden weer van de ene balie naar de andere gestuurd. uiteindelijk mochten we ergens een broodje en een kopje thee halen,meer niet.Inplaats van zaterdag 17 uur kwamen we pas zondag om 11 uur op schiphol aan. Delay minstens 20 uur!! En nergens informatie voor de thuisblijvers te vinden!!

De oplossing


Excuses is toch wel het minste, maar alleen daarmee neem ik geen genoegen.
Gezien de gigantische vertraging is een redelijke financiële vergoeding m.i. wel op zijn plaats., en daarmee bedoel ik dus geen 50 euro of zo....maar meer in de orde van een paar honderd euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties