Klacht Turkish Airlines: Wel betaald met iDeal (Global Collect BV) maar geen vliegtickets bij Turkish Airlines.

Tizen

Ik heb op 14 juni 3 tickets gereserveerd op de website van Turkish Airlines. Even later kreeg ik een e-mail met een reserveringscode. In dezelfde e-mail staat ook dat er nog moet worden afgerekend. Na deze e-mail heb ik het geld betaald met iDeal. Vervolgens niks meer gehoord. Het bedrag is afgeschreven door Global Collect BV.

Vandaag (18-06-2017) heb ik contact gehad met Turkish Airlines waar mijn tickets blijven. Ze hebben de reserveringscode nagekeken maar de betalingstermijn is verlopen. Er is geen betaling ontvangen. Ze konden ook geen antwoord geven op mijn vraag waar het geld dan is gebleven. Ze verwijzen mij naar Global Collect BV. Deze firma heb ik gegoogled maar kom geen leuke verhalen tegen. Het lijkt een malafide bedrijf die bij meerdere mensen zomaar geld afschrijft.

Mijn klacht is zowel naar Turkish Airlines als Global Collect BV. Turkish Airlines omdat ze zaken doen met dit soort malafide bedrijven en Global Collect BV omdat ze wel € 1550 afschrijven en vervolgens het geld niet doorsluizen naar Turkish Airlines. En ik als consument kan achter mijn geld aangaan. Tegen de tijd dat ik mijn geld terug heb, zullen de tickets duurder geworden zijn. Een en al frustratie!!!!!!!

Ik wil mijn geld zsm terug.

Wij vinden dat Turkish Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Turkish Airlines?