Klacht TV-winkel.eu: Ik vraag me af mijn bestelling wel geleverd gaat worden.

Klachtnummer
# 380142
Gebruiker
Een sukkel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een bestelling gedaan bij TV Winkel. Gewone levering geplaatst. Zou binnen 96 uur geleverd moeten zijn. Nu: 5 * 24 uur later nog steeds niets binnen. Een Express levering zoals ze dat noemen zou ook kunnen, maar dan betaal je 5 euro meer. Voor een service die voor andere internet winkels gewoon gratis is. Waardeloos. Het product was op het moment van bestellen aanwezig. Anders had ik het nooit besteld. Dus dat excuus geldt niet.

Ook voor de levering moet je extra betalen. Bij andere winkels heb ik nog nooit extra betaald. Ook dit is dus een waardeloze service. Aanbiedingen op TV kunnen dus door mensen op andere manieren geld af te troggelen. Je kan je bestelling ook nog verzekeren. Is dit niet een taak van TV Winkel zelf??

Advies: Nooit bij TV Winkel een bestelling plaatsen!!!

De oplossing

Leveren en snel!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen