Klacht TV-winkel.eu: Ik wacht 3 manden voor €49,95: retourneer product anders als TV-Winkel reclame met computer gemakt.

Klachtnummer
# 424768
Gebruiker
Alicja2606
Datum
0 reacties

Details

De klacht

TV-Winkel.nl, jullie met computer en fotoshop gemakte belden klanten misleiden. Tegenovergestelde van andere online verkopers niks is zo als beloofde in TV kwaliteit! Ik heb in vertrouwen 6 producten besteld en voor betaald warde €262. Alles is fataal. Twee verschillende BH SLiM&LIFT XXL samen €80, volgens TV reclame beloven ook donzig en rijpen vrouwen borsten naar boven liften, zelfs in naam. Van zo hoge prijzen kant je dat verwachten. Fictie! Omdat is geen XXL maar L of S als XXL dan misschien Chinese, dat maakt alleen platte borsten. Ene heb ik jong vriendin gegeven met stevige borsten, andere heb ik 25.11.2019 naar Belgische retour adres: SEDIS - VADIS (BAT 12), Rue de la Grande Couture 9; 7501 Orcq; terug gestuurd. PostNL barcode UB813898178NL. Enkele dagen naar ontvang! Omdat TV is site .nl, later bleek moet naar Belgie sturen. Moet betalen €9,80 dus samen ben ik €60 kwijt! Ik wacht al 3 manden! Om klanten dwingen zeer lang wachten; op TV-Winkel.eu schrijven jullie: “geen paniek terugbetaling zou 4-5 weken duren”. Ik wacht 12 weken!
Dat is duur les om bij TV-Winkel nooit meer bestellen en anderen waarschuwen.
Ik voel me opgelicht. Beetje respect voor mensen die zo grote bedragen jullie voor slechte kwaliteit producten betalen. Jullie beloven iets veel beter dat later inleveren en nog geld houden voor terug gestuurde producten. Ik heb dezelfde klachten gezien.
Mijn antwoordend e-maile naar contactnederland@tv-winkel.nl zijn niet ingeleverd: “retourned to sender” dus misschien Klachtenkompas helpt?



De oplossing

Ik eis van TV-Winkel mijn €49,95 terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen