Klacht TV-winkel.eu: Ik wil het bestelde product annuleren en mijn geld terug

Klachtnummer
# 478184
Gebruiker
Annemarie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 14 dagen geleden een product bij ze besteld, direct betaald.
Nooit een bevestigingsmail ontvangen en ook nog geen zicht op mijn product.
Bellen kan alleen om een bestelling te plaatsen.
Alle andere correspondentie moet via mail maar ze reageren niet op mails.
Ik wil mijn geld terug,
mijn bestelling annuleren kan niet omdat ik geen bevestigingsmail heb ontvangen en dus geen bestelnummer heb.
Een klacht bij het bedrijf zelf indienen kan ook niet.
De medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad omdat ik had aangegeven een bestelling te willen plaatsen, zijn zeer onbeschoft en hangen gewoon op.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf op korte termijn mijn bestelling annuleert en mijn geld terugstort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen