Klacht TV-winkel.eu: levering zou binnen moeten zijn, als antwoord krijg ik te horen dat het misschien bij buren geleverd

Klachtnummer
# 369338
Gebruiker
dd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

product niet ontvangen.
Informatie over levering werd kort gereageerd dat het al bezorgd zou zijn.
Voel mij machteloos.

Beste klant,
Wij kunnen u alleen melden dat uw pakje op 29/05/2019 verzonden is door onze collega's via de diensten van Bpost International.
De mensen van Bpost International worden geacht een briefje te laten in de bus van de klant als de klant niet thuis is op het ogenblik van de levering. Jammer genoeg doen ze dat niet altijd.
U begrijpt dat wij niet aansprakelijk kunnen zijn voor fouten van de transporteur.
Als uw pakje echt niet geleverd wordt, zal het teruggestuurd worden naar de afzenden. Wij sturen u meteen een nieuwe zending als uw pakje weer binnenkomt bij ons.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Wim | TV-Winkel Klantenservice










Hendry Rampersad

4 jun. 11:55 CEST


Heb niets ontvangen ook geen briefje in bus dat het bij buren geleverd is!!!!
Klopt niet!!
Moet ik bij alle buren gaan vragen of ze iets ontvangen hebben?.
Schandalig....
Nooit meer zal ik iets bestellel bij jullie...

Sent from myMail for iOS

Tuesday, June 4, 2019, 11:25 +0200 from TV-Winkel :






Xavier

4 jun. 11:25 CEST

Beste klant,
U heeft op 29/05/2019 omstreeks 8u00 s'ochtends uw bestelling geplaatst en wij hebben uw bestelling op 29/05/2019 in de namiddag verzonden.
Uw pakje werd zonder Track&Trace verzonden maar zou bij u moeten geleverd zijn. Misschien heeft één van de buren het pakje in uw plaats in ontvangst genomen...
Kan u er aub ook rekening mee houden dat 30/05 een feestdag is in België en dat de Belgische post op 30/05 en 31/05 niet werkte.
Uw pakje heeft waarschijnlijk een kleine vertraging opgelopen maar is wel degelijk binnen de 24 uur verzonden.
Alvast bedankt voor uw begrip en geduld!
Met vriendelijke groeten,


Wim | TV-Winkel Klantenservice










Hendry Rampersad

3 jun. 18:20 CEST


Hallo,
Nog steeds niet ontvangen!!!!
Ik retour het direct terug...
Zou het binnen 24 uur ontvangen was voorradig!!!!
Oplichters!!!!!

Sent from myMail for iOS

Wednesday, May 29, 2019, 16:51 +0200 from contactnederland@tv-winkel.nl :
>Verzending van uw bestelling
>Beste Hendry Rampersad,
>Wij hebben het plezier u te melden dat uw bestelling klaar is om ons depot te verlaten en met onze transporteur zal vertrekken morgenochtend.
>Detail van de verzending :

De oplossing

product leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen