Klacht TV-winkel.eu: Product nooit ontvangen wel betaald

Elisa****

Mijn oma heeft via de tv een bril besteld bij tv winkel.eu maar nooit ontvangen. Zij heeft vervolgens gebeld om te vragen waar de bril bleef en werd verrot uitgescholden door de vrouw van de klantenservice want die gaf aan dat het naar een ouderlijk adres gestuurd was (met verkeerd huisnummer) waar mijn oma al 7 jaar niet meer woont en dat mijn oma liegt. Mijn oma heeft juiste adres doorgegeven maar vervolgens weer niks ontvangen. Er zijn wel 2x bedragen van haar rekening afgeschreven. Als ik probeer contact te leggen wordt ik ook uitgescholden en tot 3x aan toe in mijn oor opgehangen. Vervolgens heeft zij toen mijn oma haar juiste adres door gegeven had niet de bril maar een riem van €111,90 “opgestuurd” waar zij nooit om gevraagd heeft. Ook dit is nooit aangekomen. Telefonisch kun je niet tot een oplossing komen met dit bedrijf. Mijn oma zou graag haar geld terug willen van de bril die nooit aangekomen is. De €111,90 heeft zij via de bank terug weten te halen. Tv winkel dreigt nu met deurwaarder die onderweg zou zijn, maar mijn oma heeft nooit een brief, factuur, bestelbevestiging ontvangen. Ook willen zij geen bewijs van verzending geven (track and trace code)

Of de bril alsnog opsturen (maar heb er geen vertrouwen in dat die ooit aankomt) dus dan graag het geld retour.

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?