Klacht TV-winkel.eu: Retourneren artikel en geld terug ontvangen

Klachtnummer
# 367495
Gebruiker
Muddy6591
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wil mijn artikel retourneren maar heb nooit een bevestigingsmail, bestelbon en/factuur ontvangen. Die heb je wel nodig om iets op de juiste manier te retourneren. De achterhaalde telefoonnrs zijn niet te bereiken en inmiddels 3x een email gestuurd met de vraag hoe ik de boel nu moet retourneren. Je hebt daar natuurlijk maar een beperkte tijd voor en die is inmiddels bijna verstreken. Riekt erg naar firma list en bedrog. Bijna € 50 betaald voor iets wat totaal niet voldoet aan de verwachtingen en bedrijf is op geen enkele manier te bereiken dus je kunt geen kant op. Schandalig!!!

De oplossing

Dat het bedrijf mij zegt hoe ik het artikel op de juiste manier kan retourneren, zodat ik mijn geld terug kan krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TV-winkel.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TV-winkel.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen