Klacht Tvkrant.nl: Geen TV krant ontvangen na melding bezorgklacht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278769
Gebruiker
Y.A.S.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorige week gaf ik een bezorgklacht door, wegens niet ontvangen van de TV Krant. Ik kreeg een bevestiging dat ik binnen enkele dagen een exemplaar nagestuurd zou krijgen. Allereerst: bij een tijdschrift dat maar een week actueel is, is "enkele dagen" veel te lang, dit zou moeten zijn: binnen 24 uur. Bovendien is het 4 dagen later en heb ik nog steeds niets ontvangen...

De oplossing

Alsnog de TV krant toezenden (week 20-27 oktober). (Maakt niet uit dat de week al voorbij is. Ik lees de krant ook vanwege de artikelen.)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tvkrant.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Y.A.S.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 3x de klacht doorgegeven te hebben, geen enkele reactie van TV krant. Ik heb daarop mijn abonnement opgezegd, zowel schriftelijk als telefonisch gedaan. Ik belde het 0900-servicenummer, werd in de wacht gezet, en plotseling werd de verbinding verbroken. Hoop dat het dan wel goed gaat met het opzeggen van het abonnement...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tvkrant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen