Klacht TVM: Tijdens onze verhuizing is schade ontstaan. De verhuizer verwijst ons door naar de verzekeraar die onze claim afwijst.

franbeer1@gmail.com

Tijdens onze verhuizing is er een barst gekomen in onze Interlübke kast. Ook is enig servies gesneuveld.
Vooraf en tijdens de verhuizing is ons te kennen gegeven, dat ontstane schade zou worden vergoed.
Wij hebben ons in alle opzichten aan de voorwaarden gehouden van de verzekering. Desondanks wijst de verhuizer aansprakelijkheid af en na uitgebreide correspondentie heeft de verzekeraar een bod gedaan om het geheel af te kopen. Zij geven daarbij aan geen aansprakelijkheid te erkennen. Het bod is lager dan 50% van de schade.
De verhuizer heeft diverse meubels, waaronder de kast gedemonteerd, echter naar onze mening en die van de woninginrichting zaak (die er een nieuw ruit heeft ingezet), onvoorzichtig en ondeskundig getransporteerd.

Wij willen het totale schadebedrag van €531 vergoed krijgen.

Wij vinden dat TVM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TVM?