Klacht TVM: Tijdens onze verhuizing is schade ontstaan. De verhuizer verwijst ons door naar de verzekeraar die onze claim afwijst.

Klachtnummer
# 150258
Gebruiker
franbeer1@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens onze verhuizing is er een barst gekomen in onze Interlübke kast. Ook is enig servies gesneuveld.
Vooraf en tijdens de verhuizing is ons te kennen gegeven, dat ontstane schade zou worden vergoed.
Wij hebben ons in alle opzichten aan de voorwaarden gehouden van de verzekering. Desondanks wijst de verhuizer aansprakelijkheid af en na uitgebreide correspondentie heeft de verzekeraar een bod gedaan om het geheel af te kopen. Zij geven daarbij aan geen aansprakelijkheid te erkennen. Het bod is lager dan 50% van de schade.
De verhuizer heeft diverse meubels, waaronder de kast gedemonteerd, echter naar onze mening en die van de woninginrichting zaak (die er een nieuw ruit heeft ingezet), onvoorzichtig en ondeskundig getransporteerd.

De oplossing

Wij willen het totale schadebedrag van €531 vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TVM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TVM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen