Opgelost door Tvoutlet.tv: Fraudulent company that tries to trick you during refund

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 602774
Gebruiker
ZouteEgel#104
Datum
1 reactie

Details

Klacht

I ordered a TV on 31 March 2022, canceled on 1st April. Even after sending more than 35 emails back and forth, I still haven't received the complete refund. Twice they refunded me 10% of the amount. They still owe me 80% of the €1549.00 that I paid them. It's more than two and a half months now, and they aren't even responding to emails anymore.

Gewenste oplossing

Give me my money back immediately. It has been more than 2 and a half months. This is so stressful.
Geboden oplossing
I was paid back the rest of the amount. I am annoyed that it took so many actions on my end to get my money back, so no matter what they say at this point, this is not a company I would recommend to anyone. In fact I would actively let people know my experience in whatever format I get the chance to.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Tvoutlet.tv
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kunjathur,
    Onze oprechte excuses voor de vertraging in het terugbetalen. Zoals u zelf inmiddels ook heeft geconstateerd is het restant bedrag reeds op uw rekening bijgeschreven.
    Graag willen we met u in contact komen mbt. een attentie voor het lange wachten. Stuur even een bericht naar service@tvoutlet.eu.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tvoutlet.tv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen