Opgelost door TVreus.nl: geen service na verkoop

sad Opgelost
Gebruiker1611593076

Goede middag
ik heb in maart van dit jaar ( bestelling bevestiging en pakbon bijgevoegd daar het factuur bestand waarschijnlijk corrupt is waardoor ik het niet kan openen) een TV LG OLED65CX6LA bij U aangeschaft.

Ongeveer een half jaar later is de afstandbediening kapot gegaan ( het roterend wieletje waarmee je naar boven en naar beneden kan scrollen) , en ik heb daarover met U telefonisch contact gehad , toen is er mij een nieuwe beloofd die naar mij opgestuurd zou worden.
3 weken of zo gewacht en nog steeds niets ontvangen,dus weer contact met TV reus gezocht.
Daarop werd tegen mij gezegd "meneer die is afgelopen donderdag naar U gestuurd" en daar ik op een maandag of dinsdag belde moest hij ( volgens TVreus) op zaterdag geleverd zijn.Maar ik had nog steeds niets ontvangen, zodoende heb ik alle (post)afhaal centra's afgelopen bij mij in de buurt maar ook daar was niets afgeleverd ( ik had ook geen briefje van post.nl in de brievenbus gekregen) maar nergens was de afstandbediening afgeleverd.

Dus weer aan het bellen geslagen met mijn klacht , daarop wer mij gezegd "meneer ik ga er persoonlijk werk van maken dat U de aftandbediening deze week nog ontvangt" en ja U raad het al niets ontvangen in die week.

Daarop heb ik weer gebeld naar TVreus en toen zei een medewerker "meneer ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de afstandbediening nu geleverd word door onze eigen koerier op vrijdag".
Niets onvangen dus maar weer gebeld toen werd mij weer gezegd "meneer ik ga er persoonlijk voor zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost word , ( en dat werd door verschillende medewerkers gezegd als ik belde want ze vonden het allemaal veel te lang duren) dus maar weer gewacht.
( ja met klachten moet je geduld hebben).

En zo zijn ruim 2 maanden vestreken toen heb ik maar weer gebeld , toen kreeg ik een medwerker genaamd Mark aan de telefoon , de klacht uitgelegd ( dat ik al 2 maanden wachtte op een nieuwe afstandbediening , datvond hij ongepast dus hij ging er werk van maken en vroeg mij of ik thuis was in het weekend ( 27 en 28 Nov) mijn antwoord was ja dus toen werd mij medegedeeld dat weer een eigen bezorger voorbij zou komen om de afstandbediening af te geven ( want ja ze werken van 09.00 uur tot 21.00 uur en 7 dagen in de week).

Het weekend afgewacht en weer niets ontvangen , ik heb ze vanmorgen gebeld met de mededeling dat ik het nu zat was en de consumenten bond erbij ging inschakelenn ( bij deze dus).

Geachte Heren van de TVreus bij deze geef ik U 10 dagen om ervoor te zorgen dat ik een nieuwe afstandbediening krijg zoniet ga ik andere en gerechtlijke stappen ondernemen tegen Uw bedrijf (want de medewerker doen wat hun opgedragen word)

Gebruiker1611593076
ik begrijp niet waarom het zo lang geduurd heeft na tussenkomst van de consumentenbond en klachtenportaal waren ze bereid om het op te lossen

Ook een klacht indienen over TVreus.nl?