Klacht TVreus.nl: TV Reus neemt de klant niet serieus

A.T. van Moorselaar

Op 1-12-2019 een tv besteld via website van TV Reus en betaald. Op 7/12 tv ontvangen en op 8/12 TV Reus via een email geïnformeerd dat verpakking + tv scherm zijn beschadigd. Op 10/12 is in een telefoongesprek toegezegd de tv op te halen en tegelijkertijd een nieuwe te leveren. Op 24/12 heb ik TV Reus per aangetekende brief in gebreke gesteld en de mogelijkheid geboden om binnen 14 dagen alsnog aan hun verplichtingen te voldoen.
Geen enkele reactie hierop gekregen.
Op 9-1-2020 is in een telefoongesprek door TV Reus toegezegd de levertijd te controleren. Op 10/1 is dit in een email door TV Reus bevestigd, maar tot op heden geen nieuws van hen.

Uiterlijk deze week de beschadigde tv op ons adres ophalen en tegelijkertijd een nieuw exemplaar aanleveren.

Indien onmogelijk dan op hun kosten de tv kunnen retourneren.
Opgave van het retouradres en binnen 3 werkdagen na ontvangst van de tv het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening (zoals vermeld op hun website).

Wij vinden dat TVreus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TVreus.nl?