Klacht TVreus.nl: TV stuk, klantenservice helpt en reageert niet

Klachtnummer
# 462270
Gebruiker
langerak1985
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2,5 jaar is een van de backlight LED'jes in mijn Samsung TV stuk gegaan. Het 3e jaar garantie geeft TV Reus, maar ze reageren niet op emails en aan de telefoon gouden beloftes, maar ook dan word niets geregeld. Inmiddels ben ik al 2 a 3 maanden bezig dit te regelen met hun, maar ze handelen niet.

De oplossing

TV ophalen en alsnog repareren. Tevens wil ik voor de periode dat ik de TV kwijt ben kosteloos een leentoestel. Kosteloos omdat ze tot nu toe baggerservice hebben verleend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TVreus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TVreus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen