Klacht TVwinkel.nl: Geld wordt niet teruggestort door TV Winkel

Klachtnummer
# 38050
Gebruiker
AVDS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei artikel besteld voor 61,35 en vooruit betaald. Paar weken later wordt gemeld dat artikel niet meer leverbaar is. Verzoek om terugbetaling gedaan echter ondanks bellen en reeds 23 e-mails wordt er alleen steeds beloofd dat de boekhouding er aan gaat werken. Nu 5 maanden later nog steeds niets ontvangen en geen vertrouwen meer dat ik mijn geld nog terugkrijg. Wil graag het adres van waaruit deze firma werkt zodat ik daar een onaangekondigd vriendelijk bezoek kan gaan brengen.

De oplossing

Geld terug storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TVwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TVwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen