Klacht Tweak.nl: Betalen voor niet geleverde diensten

Erik

Sinds de migratie naar een eigen netwerk voor de levering van glasvezeldiensten (juni 2014) heb ik niets anders dan problemen gehad. Sinds vorige maand is de situatie eindelijk redelijk stabiel. Niet alleen hebben we vaak geen gebruik kunnen maken van de diensten, deze hadden ook gevolgen voor onze nachtrust. Door uitval van de telefonieverbinding werden we meerdere malen per week in de nacht door ons alarm gewekt. Ik heb gebeld, gemaild, ben langs geweest op kantoor, heb een brief aan de directie geschreven en heb klachten ingediend. Alle meldingen komen niet verder dan de Servicedesk. Heel vaak kreeg ik te horen dat de problemen aan mijn eigen omgeving lagen, dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Met Tweak afgesproken dat geschil beoordeeld zou worden door een incassobureau (gedeelte van de factuur betreffende niet geleverde diensten niet voldaan), in plaats daarvan heeft Tweak mij zonder melding afgesloten. Ik heb Tweak in gebreke gesteld, maar dat legt Tweak naast zich neer.

Tweak heeft het aantal dagen dat ik geen diensten heb gehad per mail aan mij bevestigd. Ook is eerder al per e-mail een toezegging gedaan van kosten die vergoed zouden worden, inclusief de dagen dat ik afgesloten ben geweest. Ik heb Tweak een berekening toegestuurd en onder aftrek van een vergoeding die ik ontvangen heb blijft er nog een bedrag van EUR 45,09 over dat ik van Tweak verwacht ter compensatie van betaalde abonnementskosten voor diensten die niet geleverd zijn. Ik verlang van Tweak dat zij zich aan eerder gedane toezeggingen houdt en mij deze kosten vergoed. Het zou mooi zijn als Tweak zich ook eens van een positieve kant zou laten zien en een gebaar zou maken naar een klant die zo extreem veel problemen heeft gehad na de migratie naar de nieuwe diensten en al die tijd Tweak toch de gelegenheid heeft gegeven de problemen op te lossen. Ik vraag ondanks alle ellende die wij met de Tweak diensten gehad hebben niet veel.

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tweak.nl?