Klacht Tweak.nl: Geen opzegging, na verhuizing in een gebied waar TWEAK niet kan leveren

Marjolein Steenbruggen

September 2012 een abonnement aangevraagd bij Tweak.nl. Dit betreft een 3-1 pakket voor glasvezel internet, tv en telefonie. Echter zijn m'n vriend en ik gaan verhuizen en bleek dit een gebied te zijn waar Tweak niet kan leveren. Voor de zekerheid nog even gebeld met de klantenservice van Tweak en daar werd aangegeven, aangezien ZIJ niet kunnen leveren, ik het abonnement kan opzeggen. Ondanks dat ik nog maar in mijn 1ste jaar zou zitten. Zo gezegd, zo gedaan en gelijk internet van UPC aangevraagd. Per mail mijn abonnement proberen te beëindigen, maar kreeg te horen dat ik deze opzegging per post diende op te sturen. Dit uiteraard zo spoedig mogelijk gedaan en afgelopen zaterdag dan de bevestiging ontvangen.
Helaas staat er vervolgens staat er in de bevestiging dat per september 2013 pas mijn abonnement kan worden beëindigd.....

Ik wens dan ook dat de geboden oplossing die ik te horen heb gekregen, van 1 medewerker van Tweak.nl, wordt nagekomen.

Het abonnement met 1 maand opzegtermijn, vanaf de datum 6 april 2013 wordt opgezegd.

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tweak.nl?