Klacht Tweak.nl: Mijn creditfacturen van een totaal van €415 krijg ik niet uitbetaald.

cengi

Klacht:
Mijn creditfacturen van een totaal van €415 krijg ik niet uitbetaald. Ik wordt bestolen. Daarnaast wordt ik over de telefoon en mail steeds aan het lijntje gehouden als ik hierom vraag. Abonnement opgezegd per 01-02-2019. Nu al 3 maanden verder dus.

Wat is er gebeurd?
Ik heb een abonnement bij Tweak afgesloten. Kosten zijn €365 voor een heel jaar bij vooruitbetaling en €40 bij maandbetaling. Ik heb voor het 1e jaar €365 betaald. Ook voor het 2e jaar weer €365 vooruit betaald. In het 2 jaar heb ik tussentijds opgezegd waardoor Tweak met terugwerkende kracht het maandtarief heeft gehanteerd en dus een bedrag van €251,29 heeft afgeschreven van mijn rekening. Vervolgens zijn er 2 creditfacturen aangemaakt in mijn online omgeving. Een bedrag van €-365 (mijn vooruitbetaling aan het begin van het jaar voor het 2e jaar) en een bedrag vam €-50 (na terugsturen van apparatuur, borg die ik terugkrijg). Het gaat dus om een totaal van €415. In de online omgeving staat dat de €365 09-01-2019 is betaald en de €50 op 26-04-2019 is betaald. Ik heb deze bedragen NOOIT ontvangen.

Wat heb ik gedaan?
Ik heb meerdere malen telefonisch contact gelegd en de situatie uitgelegd. Elke keer werd ik aan het lijntje gehouden doordat ze dingen zeiden als:
meerdere malen dat er een ticket aangemaakt werd
boekhouder zou gesproken worden of deze was niet aanwezig
wanneer ik vraag om namen van medewerkers aan telefoon, weigeren zij deze te geven
telefonisch bijv op 10-05 rond 10:00 niet bereikbaar terwijl ze volgens de website dan open zijn.
Geen juist antwoord waar ik gewoon niets aan heb.
Per mail heb ik ook al een paar keer de situatie voorgelegd. Antwoorden die ik kreeg:
“Ik zie dat het hier verder verwerkt staat wat betekent dat het in de eerstvolgende betaalronde op uw rekening wordt gestort. Een exacte datum kan ik hier helaas niet op geven. ”08-05-2019
Wanneer ik zeg dat ik niets aan dit antwoord heb en een exacte datum wil, dan wordt er gereageerd met : “Wij zullen nagaan voor u wanneer het gebeuren zal. ”09-05-2019
Kortom, ze houden mij aan het lijntje en willen mijn bedragen niet uitbetalen. Ik wordt BESTOLEN!

Ik eis dat de creditfacturen+ de wettelijke rente voor de tijd dat ik nog steeds mijn geld niet heb ontvangen op mijn rekening krijg, vermeerderd met de telefoonkosten die ik heb moeten maken bij het bellen naar Tweak en andere instanties (waar ik hulp heb gezocht voor deze zaak).

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!