Klacht Tweak.nl: Slechte service en TV bij Tweak

Klachtnummer
# 69094
Gebruiker
jur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tot mijn spijt heb ik een internetverbinding van tweak. De Sparql tv is erg slecht en geeft vaak slecht en haperend beeld, De box loopt ook meerdere keren per dag vast. Ook is het niet mogelijk om op te nemen en te pauzeren. de afstandsbediening is erg slecht, zit een qwerty toetsenboord op maar deze kan je nergens gebruiken. Tweak gooit dit allemaal op als "opstart problemen". Als ik had geweten dat ik een beta product zou krijgen was ik nooit overgegaan. Ook is het al een aantal keer voorgekomen dat internet en tv gewoon even 20 minuten weg valt. (heel lastig al je thuis aan het werk moet). Dan probeer je de servicedesk te bellen maar die krijg je bijna nooit aan de lijn. maar ben wel al 30 euro kwijt in 1 maand aan bel koste naar tweak. En als je een vraag per mail stuurt krijg je soms gewoon 2 totaal tegen strijdende antwoorden. Ik heb mijn abbo opgezegd maar tweak wil pas over een jaar het contract beëindigen. Ze willen dat ik ze in gebreken stel om het contract te beëindigen.

De oplossing

contract beëindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tweak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen