Klacht Tweak.nl: Slechte tv

#hoekunnenzezometmensenomgaan?

inds aanschaf, 5 maanden geleden, nog altijd blokjes en geregeld stilstaand beeld op de tv. Eén keer een monteur over de vloer gehad, stonk naar rook en geeft je een boks in plaats van keurig een hand te schudden, over zijn uiterlijk zal ik maar niets zeggen.
Telefonisch contact is bijna niet te doen vandaar al zeker tientallen mails gestuurd maar ze houden je aan het lijntje.
Er zou uiteindelijk nogmaals een "kundige" monteur komen, halve snipperdag genomen maar u raad het al, geen monteur gezien!
's Avonds meteen gebeld natuurlijk en na 40 minuten in de wacht gestaan zouden we later hierover terug gebeld worden, moesten ze eerst even uitzoeken wat er nu fout is gegaan...
U raad het weer, zitten nog op dat telefoontje te wachten.
Weer mail gestuurd maar na 7 dagen nog steeds geen reactie!
Mooi (piep!)bedrijf!!
En ik zit dus nog anderhalf jaar vast aan hen:(
Oja, nog een ding: ze zijn wel goed in facturen sturen!
Mijn mening: Begin er niet aan met hen!

Gewoon van mijn contract af, ze kunnen het toch niet oplossen. Geven ze alleen niet toe.
Ben helemaal klaar met hen en heb geen zin om daar nog meer tijd aan te besteden!

Bijlagen

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

#hoekunnenzezometmensenomgaan?
Ze hebben me vandaag gebeld. Nu vrijdag heb ik een nieuwe afspraak met een technische monteur die de boel hier eens goed komt doormeten en nakijken waar het probleem aan kan liggen. Ben benieuwd maar wordt vervolgd... Fingers Crossed 🤞 Monteur geweest, heeft geconstateerd dat het probleem niet bij ons in huis ligt maar in de wijkcentrale moet liggen. 's Middags werden we teruggebeld dat ze een aanpassing in de wijkcentrale gedaan hadden en of we het weekend wilden aankijken of het probleem opgelost is. Nou, helaas niet. De blokjes blijven bestaan. Nu weten ze het zelf ook even niet meer hoe of wat en hebben ze het weer teruggekoppeld naar de monteur, die moet nu gaan bedenken/onderzoeken wat er dan aan de hand kan zijn. Ze hebben beloofd om ons op de hoogte te houden. Dus uiteindelijk nog helemaal niet opgelost tot nu 😢 5 april is het nu inmiddels. Niks meer van ze gehoord. Ze zouden me op de hoogte houden! Flutbedrijf!! Zodra contract afloopt ben ik daar weg!

Ook een klacht indienen over Tweak.nl?