Klacht Tweak.nl: Week geen internet en komen beloftes niet na

Klachtnummer
# 356072
Gebruiker
EdwinM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inmiddels een week geen internet waar ik wel voor betaal. De storing is doorgezet naar KPN. Na 5 dagen geen verbetering weer gebeld met Tweak en ik zou dezelfde dag terug gebeld worden door Tweak met een update.
Ik heb nog aangegeven dat ik die belofte wel vaker heb gehad maar dat dit nog nooit gelukt is. Dat zou nu niet het geval zijn verzekerde ze me.
Maar alsnog wordt er niet terug gebeld.


De Tweak helpdesk is ook bijzonder slecht bereikbaar. Regelmatig krijg je de melding dat het te druk is en dan wordt de verbinding verbroken. (terwijl er maar 5 mensen in de wacht staan dan (even getest met collega's). Het komt ook voor dat je al 10 minuten in de wacht staat als wachtende nummer 3, en dan ben je even later wachtende nummer 4.
De teller loopt gewoon op!
Daarnaast sta je vaak meer dan 45 minuten in de wacht. Dus er lijkt maar 1 persoon telefoontjes aan te nemen.

De oplossing

Het kan zijn dat de storing buiten de handen van Tweak ligt en dat ze er weinig mee kunnen doen.
MAAR ze beloven vaak dat ze het gaan uitzoeken en terugbellen. dat terugbellen is me vaak belooft, maar is nog nooit gebeurd.

Daarnaast is de helpdesk dusdanig slecht te bereiken dat je zo 45 minuten in de wacht staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?