Klacht Tweak.nl: Zeer slechte informatie, waardoor kosten zijn ontstaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43670
Gebruiker
Joep
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tweak glasvezel geeft in het aanmeld proces aan dat ik mijn toenmalige provider niet zelf moest opzeggen, omdat dat problemen zou kunnen opleveren, maar zegt die vervolgens, naar maanden later blijkt, ook niet voor mij op! Men biedt geen opzegservice, en dus is het mijn verantwoording, beweert men.
Ze gaan voorbij aan het feit dat ze in het aanmeld proces aangeven dat ik zelf NIET moet opzeggen! Daardoor moet ik nu 3 maanden dubbel abonnement betalen.
Ze zeggen niet in verzuim te zijn, en vinden dat ik de kosten niet op hen kan verhalen. Ik ben een andere mening toegedaan.

De oplossing

Tweak moet mijns inziens de abonnementskosten die ik door hun nalatigheid te veel heb betaald, gaan vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Joep
    Datum
    De klacht is gewoon niet serieus genomen. Tweak heeft niets meer van zich laten horen. Zij weigerden mee te werken aan klachtenkompas dus kon ik er verder ook niets meer aan doen. Per 1 juli aanstaande ga ik naar een andere provider. Door een wijziging in de voorwaarden mag ik mijn abonnement met die datum beëindigen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tweak.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen