Wij vinden dat Tweak.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tweak.nl: Zeer slechte informatie, waardoor kosten zijn ontstaan
Details
De klacht
Tweak glasvezel geeft in het aanmeld proces aan dat ik mijn toenmalige provider niet zelf moest opzeggen, omdat dat problemen zou kunnen opleveren, maar zegt die vervolgens, naar maanden later blijkt, ook niet voor mij op! Men biedt geen opzegservice, en dus is het mijn verantwoording, beweert men.Ze gaan voorbij aan het feit dat ze in het aanmeld proces aangeven dat ik zelf NIET moet opzeggen! Daardoor moet ik nu 3 maanden dubbel abonnement betalen.
Ze zeggen niet in verzuim te zijn, en vinden dat ik de kosten niet op hen kan verhalen. Ik ben een andere mening toegedaan.
De oplossing
Tweak moet mijns inziens de abonnementskosten die ik door hun nalatigheid te veel heb betaald, gaan vergoeden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.