Klacht Twentewood: houden zich niet aan de wettelijke afspraken

Stockentree1

we hebben 3x telefonisch contact gehad over de leverings- en plaatsingsdag. hier werd elke keer gezegd 9 oktober. vandaag gebeld waar ze blijven. Geven ze aan dat dit 19 oktober moet zijn en dat de dag niet definitief is zolang wij geen mail hebben gehad. Dat is hun werkwijze zeggen ze. Maar als ik niet weet dat dit hun werkwijze is en aan de telefoon 3x over hoor dat het in de 2de week van oktober op 9 oktober geplaatst wordt, dan ga ik daar van uit. De plaatsing zou 2 dagen duren dus hebben we 2 vrije dagen opgenomen.
nou ik kan hoog of laag springen maar het blijft op de 19de staan en jammer voor ons dat we voor niets een vrije dag hebben opgenomen.
dat hier nog een bedrijf bij komt kijken die de tegels bezorgd en dat hier nog een stratenmaker bij komt kijken denken ze ook helemaal niet bij na.
maar oké, ik heb het laten gaan en de 19de geaccepteerd.
krijg ik vervolgens de bevestigingsmail dat de 19de akkoord is, zit er ook een aanbetaling bij.
Prima, geen probleem. we gingen er al van uit dat ze een bedrag aanbetaald willen hebben. of we even €5270,00 vooruit willen betalen en op de dag zelf de resterende €930,00.
ik weer opgebeld en gezegd dat het mij beter lijkt om max. 50% aan te betalen. dit is wat wettelijk gezien maar mag. En aangezien het vertrouwen in dit bedrijf al geschonden is vind ik een bedrag van €5270,00 veel te veel.
ze wilde mij wel tegemoet komen en nu moet ik €4200,00 aanbetalen.
Wat dus nog steeds niet mag. Maar ik heb het gevoel of ik nou hoog of laag spring, ik hier niets mee bereik. Wat ik nu dus wel wil is andere mensen waarschuwen voor dit bedrijf! Ga niet met ze in zee en kijk eerst even verder.
P.s. ze staan dit weekend op de Military in Boekelo!

ik wil max 50% aanbetalen.

Wij vinden dat Twentewood hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Twentewood?