Klacht Twisk Truck Service: Onderhoudsbeurt Fiat Ducato: prijs vooraf opgevraagd bij garage, achteraf het dubbele moeten betalen

C.J.W. van der Plaat

Ik heb mijn camper voor een 90.000 km beurt plus APK naar Twisk Truck Service in Beverwijk gebracht. Vooraf heb ik twee maal (in februari en mei 2017) telefonisch contact gehad en de prijs opgevraagd van deze onderhoudsbeurt. Beide malen werd mij verteld dat dit 250 euro is.

Wat schetst mijn verbazing: bij het afrekenen werd gisteren € 509,- incl. BTW in rekening gebracht. Toen ik aangaf dat dit niet overeenkwam met de telefonisch opgegeven prijs, werd eerst gezegd dat de opgegeven prijs uiteraard zonder BTW zou zijn. De opgegeven prijs was echter 250 euro. Inclusief BTW kom je dan nog niet op 509 euro euro.uit.

Toen werd gevraagd met wie ik dat dan had afgesproken. Dat wist ik niet. Het is niet mijn gewoonte om alle namen van de contactpersonen die ik spreek te noteren als ik een afspraak maak. Ik mag ervan uitgaan dat de bedragen die opgegeven worden correct zijn. Zeker als ik dezelfde prijs al eerder heb doorgekregen van hetzelfde bedrijf.

Helaas was het niet mogelijk om de rekening aangepast te krijgen. Hij moest 'gewoon' betaald worden. Verdere discussie was niet mogelijk. Met een wrang gevoel heb ik de rekening betaald en heb de camper meegenomen.

Ik begrijp dat ik voortaan een schriftelijke offerte bij deze firma moet aanvragen voor een onderhoudsbeurt en sowieso de naam van de contactpersoon moet noteren om er zeker van te kunnen zijn dat ik betaal wat is afgesproken.

Aanpassing van de rekening naar het afgesproken bedrag.

Wij vinden dat Twisk Truck Service hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Twisk Truck Service?