Wij vinden dat Twittervolger.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Twittervolger.nl: Geld afgeschreven voor een dienst die ik niet heb besteld
Details
Klacht
Eind maart wordt er drie keer 19,95 afgeschreven van mijn rekening voor een dienst die ik volgens Twittervolger.nl in januari heb besteld. Ik ben naar mijn email teruggegaan en tref tot mijn verbazing een factuur aan die mij op 14 januari is toegezonden. Deze is in mijn spam box terecht gekomen. Er is mij nooit een bestellingsbevestiging gestuurd. Alleen een factuur. Ik ben zeer verbaasd hierover want naar mijn weten heb ik nooit een bestelling gedaan. Nog vreemder is het pas eind maart de bestelling voor de maandelijkse service voor januari, februari en maart wordt afgeschreven. Waarom niet gewoon iedere maand? Ik vind dit een zeer sneaky actie, want hiermee heb ik niet de mogelijkheid gehad, als ik de dienst besteld zou hebben, om tussentijds opgemerkt te hebben dat er een bedrag is afgeschreven van iets wat ik niet en besteld en ook niet wil. Ik heb nooit van de dienst gebruik gemaakt en heb deze dus ook nooit besteld. Het bedrijf zegt dat ze er niets aan kunnen doen.Gewenste oplossing
Ik verlang dat ze stoppen met het sturen van aanmaningen en de bestelling in hun systeem annuleren. Ik heb de bedragen laten storneren en wens geen aanmaningen meer te ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.